poniedziałek, 19 lipca 2021

3h na telefonie

za tydzień urlop więc zacząłem myśleć o planowaniu wyjazdu ale w tym roku mamy problem, bo nie weźmiemy ze sobą rowerów a to bardzo ogranicza możliwości, na góry mam zbyt małe dzieci a cóż robić nad jeziorami czy w lasach bez dwóch kółek? pozostało więc morze, bo tam rowery są najmniej potrzebne ale okazało się, że jedyne wolne noclegi to wydatek 1000 złotych za dobę dla naszej rodziny więc Żona szukała, ja szukałem i wisiałem na telefonie ponad trzy godziny, śmieli się ze mnie właściciele kwater, że dopiero się obudziłem ale w końcu coś tam znalazłem, nie na tyle nocy co chciałem, nie w takiej lokalizacji jaką sobie życzyłem i cholera wie co to za kwatera skoro jeszcze była dostępna ale jest zarezerwowana i z tego trzeba się cieszyć, bo uważam, że na wakacje po prostu trzeba wyjechać, przynajmniej raz w roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz