czwartek, 30 stycznia 2020

PSY III

Psy 2 weszły do kin gdy byłem na studenckich wakacjach, byłem wtedy zakochany po uszy w swojej pierwszej miłości i ze znajomymi całymi dniami szlajaliśmy się po mieście a wieczorem piliśmy i oglądaliśmy Psy 1 na magnetowidzie więc pamiętam tamten czas jako niebywale szczęśliwy i z sentymentu poszedłem do kina na PSY III i nie mogę powiedzieć, że się rozczarowałem, bo byłem pewien, że powracanie do tego kultowego filmu nie może dobrze się skończyć...
no i jest fatalnie ale najbardziej boli fakt, że nikt się nawet nie postarał, scenariusz jest głupi, dialogi idiotyczne, fabuła nie wzbudza większych emocji a do tego cały film jest przygnębiający i wysysa z widza radość pobytu w kinie niczym Dementor... zastanawiam się ile zapłacili panu Lindzie, którego zawsze lubiłem, że zagrał w takim badziewiu? choć jak mam być całkiem szczery to tylko dzięki grze aktorskiej pana Bogusława można ten film w ogóle obejrzeć, bo sam dla siebie jest klasą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz