sobota, 19 października 2024

Łazienki Królewskie

  • jednym z moich najszczęśliwszych wspomnień z dzieciństwa jest regularna wizyta w Łazienkach z Dziadkami, spacer, karmienie kaczek a potem wizyta w restauracji "Wzorcowa" a dla mnie najwspanialsze było to, że mogłem się napić Coca-Coli, której za komuny nie było w sklepach (oprócz Pewexu ale tam nie kupowaliśmy), 
  • w dorosłości też miałem rodzinny rytuał Łazienki-legijna knajpa "Ernitaż" i było mi wtedy szalenie miło, bo panie z obsługi bardzo zachwycały się moimi Synem a znały mnie z balowania tam przed i po meczach Legii i stałem się ich ulubionym klientem,
  • teraz tamte knajpy od dawna nie istnieją, są tylko restauracje "ąę" na które nas nie stać, a dziś park był zatłoczony ale długi spacer z Agrykoli na Dolną był szalenie miły, kocham te chwile gdy chodzimy, moi Synowie są świetni, jeden marudzący ale dowcipny, drugi wyważony i mądry i ja robiący z siebie pajaca gdy mam dobry humor ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz