czwartek, 6 czerwca 2024

wkurzające!

  • nienawidzę nowego pomysłu UE aby zakrętki na butelkach pet nie odkręcały się całkowicie tylko trzymały na dzyndzlu, niech ta głupia Unia zajmie się tym aby więcej produktów było w opakowaniach zwrotnych a nie walczą ze słomkami czy innymi pierdołami.
  • z weekendu na weekend zniknęła moja ulubiona audycja w Antyradiu "Gastrofaza" więc nie słucham już tej stacji!
  • nie lubię tego ale właściwie codziennie budzę się przed budzikiem i nie wiem co robić? wstawać i potem wracać do sypialni wyłączyć alarm czy leżeć te kilka minut czekając kiedy budzik się odezwie a nie jest to komfortowe.
  • czasy się zmieniają ale ojciec wciąż jest mniej ważny od matki dziecka, pracownicy przedszkola, szkoły, służby zdrowia zawsze najpierw zadzwonią do kobiety, ba..! same kobiety nie lubią lub nie potrafią gadać z facetami o dzieciach i u nas jest to na tyle wkurzające, że ja ogarniam większość synowskich spraw a te znajome dziunie zawsze tworzą grupy komunikacyjne z samych lasek i ja potem gówno wiem, bo Małżonka jest mało komunikatywna z koleżankami. 

2 komentarze:

  1. a nie możesz się dołączyc do grupy matek? jako rodzynek😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że o tym z nimi rozmawiałem, że chciałbym bla bla ale zaproszenia nie dostałem :-(

      Usuń