piątek, 23 czerwca 2023

zakończenie szkoły

nie znam słów, które oddałby pełnie moich dzisiejszych uczuć, mój syn Mikołaj jest wzorowym uczniem, to dla mnie wielkie przeżycie widzieć ukochane Dziecko odbierające nagrodę podczas uroczystości zakończenia roku, jestem dumny jak paw i cały dzień latam na chmurce szczęścia.

ps: nie będę uprawiał fałszywej skromności i dodam, że mam mały udział w tym sukcesie albowiem pilnowałem, pomagałem, uczyłem... 

ps2: uprzedzając ewentualne komentarze - gdyby Syn kiepsko się uczył ale była taki jak jest to kochałbym go tak samo, ale jakby miał zły charakter to już nie wiem? ale to chyba niemożliwe gdyż wylewam na moje Dzieci wiadra miłości ;-)

2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję! To prawda, zbiera plony ten rodzic, który dziecku poświęca czas. A tak przy okazji, jaka jest ocena z techniki? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie dziękuję :-)
    z techniki ocena bardzo dobra, średnia 5.1 i tylko jedna czwórka z angielskiego ale ja nie mogę pomóc z tego przedmiotu :-(
    aby było jasne - nie wymagam od syna takich wspaniałych ocen, bo sam nigdy ich nie miałem, ja tylko chciałem aby nie leciał na trójach jakie pojawiły się we wrześniu...
    pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń