środa, 7 czerwca 2023

urlopowo

• podróż - przemieściliśmy się dziś na resztę urlopu na działkę opiekować się psami.
  • Kielce - bardzo przyjemne miasto, strefa turystyczna zadbana i śliczna a blokowiska takie jak wszędzie indziej
  • kwatera - choć w apartamencie były braki jak urwane klamki czy rozwalone drzwi szafy to bardzo nam się podobało, było mnóstwo miejsca, sauna, jacuzzi, dwie sypialnie i wielki taras z pięknym widokiem więc czuliśmy się jak na prawdziwych wakacjach.
  • podręczniki - przyznaje się, zapomniałem i mam wielkie wyrzuty sumienia, bo przecież szkoła trwa.
  • randka - zostawiliśmy Chłopców w kwaterze i poszliśmy na spacer i na kolację z szampanem, dla nas to novum!
  • knajpy - w Kielcach są poprawne a jedzenie dobre ale bardziej podobało nam się w Wieliczce i Olsztynie.
  • choroba - pobyt w Kielcach był naznaczony chorobą Małego, kaszel i katar przyjęliśmy spokojnie ale ostatniego dnia wysypała go pokrzywka więc się mocno martwiliśmy ale nie było gorączki a skoro dziecko dobrze się czuje to chyba może spacerować.
  • Muzeum Zabawek - nie mogłem darować takiej atrakcji więc zwiedziliśmy muzeum przed wyjazdem, fajne ale bez szału.