poniedziałek, 5 grudnia 2022

Mundial

  • VAR, który wydawał się dobrym pomysłem (bo miało być sprawiedliwie) całkiem rozwala mecze, jest bramka ale nie można się cieszyć, czasem kilka minut, bo sędzia sprawdza monitory, nie mówiąc już o kuriozum czyli sprawdzanie akcji i weryfikacja wyniku po meczu,
  • Polacy trzy mecze grali antyfutbol i wydawałoby się, że najważniejszy w piłce nożnej jest wynik ale jednak nie, po co ja mam oglądać mecz przy którym się wstydzę, żenuję i mam chęć wydłubać sobie oczy widelcem? po Mundialu odpuszczam oglądanie pajaców mimo tego, że z Francją zaprezentowali się lepiej ale i tak przegrana Polaków nie była zagrożona przez cały mecz,
  • ten Mundial to wysyp niespodziewanych wyników w fazie grupowej, słabsi wygrywali z mocarzami i niektóre mecze były naprawdę niesamowite a słabe piłkarsko kraje potrafią zagrać futbol na "tak" i czasem udaje im się nawet wygrać, miło się to oglądało,
  • sędziowanie na tych mistrzostwach to zagadka, trzy takie same sytuacje + trzech sędziów = trzy różne decyzje, kompletny bezsens, 
  • lubię słuchać o futbolu na YT no i w końcu wypadł mi telefon i mam malowniczą pajęczynkę popękanego ekranu na pół wyświetlacza,
  • jestem 15 zeta w plecy u bukmacherów, obstawiam każdy mecz i rzadko wygrywam ale prorokuje finał Brazylia - Francja ze zwycięstwem europejskiej drużyny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz