czwartek, 24 lutego 2022

wojna

jestem przerażony skalą ataku Rosji na Ukrainę, tak jak większość ludzi spodziewałem się walk w Donbasie czy gdzieś tam na wschodzie a tymczasem Putin przeprowadził inwazję przypominającą czasy Hitlera a ja zacząłem się bać, Unia Europejska jest słaba, Zachód swoje sankcje może sobie wsadzić w kieszeń, bo nie zrobią większej krzywdy Rosji, niby Polska jest w NATO ale w 1939 roku też mieliśmy gwarancje sojuszników, Chiny patrzą przyjaznym okiem na wojnę a Putin grozi bronią jądrową jakby kompletnie oszalał, co się kurwa dzieje z tym światem?

nie przepadam za Ukraińcami, bo tak mnie wychowała Babcia (byli gorsi od hitlerowców w Powstaniu Warszawskim) ale dziś jestem całym sercem z nimi, współczuję, popieram i modlę się aby wytrzymali w walce jak najdłużej, bo to jest jedyna szansa na powstrzymanie agresorów, NATO nie wejdzie na Ukrainę, bo wtedy 3 wojna światowa stałaby się faktem ale z drugiej strony mamy czekać aż Putin przyjdzie po nas?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz