poniedziałek, 8 marca 2021

muzyka

mam w domu trzy laptopy i zero sprawnego odtwarzacza cd/dvd więc korzystając ze sprzętu Mamy sporo czasu w ostatni weekend poświęciłem na kopiowanie moich plików mp3 na dysk wymienny i uderzyło mnie, że stałem się muzycznym wapniakiem! nie wspominam nawet o młodości gdy muzyka była dla mnie najważniejsza ze wszystkiego ale jeszcze nie tak dawno jeździłem do pracy na rowerze i przynajmniej przez godzinę dziennie słuchałem płyt a do tego nagrywałem listę przebojów Trójki więc mniej więcej byłem obeznany w nowościach wydawniczych... a teraz? teraz pracę mam blisko więc nie opłaca się włączać grajka na podróż, Program 3 został zniszczony przez rząd a ja jedyną muzę jaką słucham to wieczory muzyczne z Dziećmi gdy puszczam na YT przeboje z dawnych lat...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz