poniedziałek, 15 marca 2021

edukacja-kurwamać.pl

czemu ten chory rząd tak się przyjebał do szkół. że znowu są zamknięte? jakby jeden czy drugi chujek co decyduje o takich sprawach przeszedł się do Biedronki przed weekendem i zobaczył tłumy ludzi w sklepie to może by się opamiętał? 
a nauczyciele nie są lepsi - zwietrzyli szansę na wolne więc od razu zrobili lekcje on-line a w przypadku naszej szkoły nauczanie hybrydowe to absurd albowiem w wielkiej szkole jest w tym roku tylko 6 klas 1-3 i każda z nich uczy się na innym piętrze bez kontaktowania się pomiędzy sobą więc nie widzę powodu aby mój ośmiolatek musiał sam siedzieć w domu ale jednak siedzieć musi, bo nauczycielom wciąż mało wakacji - banda leniwych egoistów! 
i choć Syn jest mądry i grzeczny to jest ciężko... jak dzisiaj gdy dzwonił do mnie zdenerwowany, że ktoś wydzwania domofonem do mieszkania... serce mi pęka, nie wspominając już o tym, że w końcu ktoś się przyczepi do mnie, bo staram się wpadać do Miko przynajmniej dwa razy w ciągu pracy...

2 komentarze:

  1. Uwierz, że niczego nie pragnę, jak powrotu pod tablicę.
    Przykry wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. ok, PRZEPRASZAM wszystkich nauczycieli ale mój wpis dotyczy konkretnej szkoły i sytuacji, która tam panuje - szkoła z czasów PRL czyli wielka a klas w przedziale 1-3 jest raptem 6 a każda na swoim piętrze z toaletą, świetlica to cały czas ta sama klasa a jak dzieci czasem wyjdą na boisko to jest to skoordynowane aby nikt z nikim się nie spotykał więc trudno mi to wszystko zrozumieć dlaczego szkoła jest zamknięta dla połowy uczniów i w tym tygodniu mogą do szkoły przychodzić tylko trzy klasy? to chore i nienormalne!

    ps: odbieram obiady dla Starszaka ze stołówki i gadałem dziś z Panią Kucharką i się w końcu razem prawie popłakaliśmy, że te wszystkie dzieciaczki muszą siedzieć w domach a w tej szkole jest tyle pustego miejsca...

    OdpowiedzUsuń