niedziela, 4 października 2020

po wyjeździe

szczęście

jestem bardzo zadowolony, że dostaliśmy z Małżonką urlop w tym samym czasie i że udało się nam wyjechać w nowe miejsce albowiem taki wyjazd jest niezbędny dla zdrowia psychicznego,

Sopot

bez wątpienia to najładniejszy polski kurort nad Bałtykiem i bardzo się cieszę, że wybrałem tą miejscowość,

kwatera

taka sobie, bo okna były tylko w dachu ale z drugiej strony mieliśmy apartament składający się z dwóch pokoi położony tak blisko morza, że po po wyjściu z domku widziało się Bałtyk,

plaża

wybrałem Trójmiasto aby w razie niepogody mieć inne atrakcje pod ręką ale było tak ładnie i słonecznie, że bardzo dużo czasu spędzaliśmy na plaży a ponieważ Chłopcy nie mogli się kąpać nie trzeba było ich tak bardzo pilnować jak latem więc wypoczywałem słuchając szant i gapiąc się w fale,

Chłopcy

moi Synowie są po prostu cudowni, grzeczni, kochani i wspaniale się bawili na tym wyjeździe,

kasa

cóż powiedzieć? tanio to tam nie jest w tym całym Trójmieście...

Rodzice

trochę przykro było przejeżdżać koło ich działki i nie wstąpić na dwa, trzy dni ale wracaliśmy z czerwonej strefy i razem z Synami kaszlałem przez poprzednie dwa tygodnie i cholera wie co to było?

weekend

fajnie wrócić do domu i mieć dwa i pół dnia na wypoczynek choć ja siedzę albo w kuchni (stęskniłem się przez tydzień za gotowaniem) albo ze Starszakiem przy lekcjach, bo musimy nadrobić materiał z 5 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz