środa, 4 października 2023

sąd

miałem dziś wideokonferencję w sprawie spadku mojego wujka - brata Mamy, który podobno narobił długów i od jakiegoś czasu ścigali mnie a potem moje Dzieci aby przyjęły spadek więc aby to odrzucić było wiele pism, dwie sprawy sądowe i dziś był finał - miałem ogromne nerwy, bo w gmachu sądu to sobie czekam pod salą i wszystko widzę, kto idzie itp a w domu nie było oczywiście teamsów w komputerze a po zainstalowaniu (dwukrotnym) wrzuciłem linka i czekanie, niby z czymś się połączyłem ale tam nic, sąd wysyła inny link, w którym kamera nie działa, i jeszcze jeden link, czekanie, myślałem, że zwariuję... ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło, Synowie odrzucili długi a sąd będzie szukał dalej, prawo w tym państwie jest poniżające dla obywatela!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz