wtorek, 17 października 2023

kampania wyborcza

mój Starszak jak usłyszał, że zagłosowaliśmy na partię Tuska to autentycznie zbladł i z przerażeniem pytał dlaczego? ja nie stronię od polityki w domu i myślałem, że wszystko jest jasne a jednak agresywne reklamy pisiurów tak na Synka zadziały, że sam stracił orientację ale to co się działo przez ostatnie miesiące to był koszmar, te faszystowskie chuje wykupiły (za państwowe pieniądze) chyba całą treść reklamową w Internecie a ich retoryka to mowa rynsztoka - zjadliwa, podła, wredna, zła i zwyczajnie głupia, menele spod sklepu wydają się o niebo inteligentniejsi a jednak 35% Polaków oddało swój głos na tych skurwysynów i to jest dramat! a komuniści z PRLu byli przy pisiurach wirtuozami słowa!

2 komentarze:

  1. Do wykupienia pasm reklamowych w TV trzeba dołączyć liczne festyny w terenie, wielokrotne święcenia tych samych wozów strażackich itp, itd. Na ulicy, na której parkujemy samochód, jeśli oczywiście uda nam się znaleźć wolne miejsce, grasuje kilku lumpów parkingowych. Śmierdzący, nachalni wyłudzacze, na których niestety straż miejska nie zwraca uwagi. Jeden z nich (lumpów) naciąga zagranicznych turystów na pieniądze, posługując się całkiem poprawną angielszczyzną. Lepszą, niż niejeden nasz rodowity europarlamentarzysta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - lista grzechów i przestępstw partii rządzącej jest dłuuuuuga.
      - kiedyś poznałem przy alko taką bezdomną osobę, którą łatwo nazwać lumpem a był to profesor wyższej uczelni ale gdzieś się pogubił ale pokazał mi podziemia warszawskich dworców kolejowych, tam jest jak na filmie, drugie miasto niemalże.
      - zapomniałem napisać a to fajne - w wyborczą niedzielę tuż po 21 wparowała do nas sąsiadka 85+ z koniakiem świętować zwycięstwo wolności :-)
      pozdrowienia
      M.

      Usuń