piątek, 7 lipca 2023

piątkowe granie

uwielbiam nasze piątki, Żona ogląda seriale a Chłopcy i ja gramy na komputerach, siedzimy wszyscy na kupie więc jest gadatliwie i głośno a ja z dezaprobatą wypatruję chwili gdy Starszak będzie chciał siedzieć w swoim pokoju, a potem Mały pójdzie w jego ślady... a potem się wyprowadzą... eh, nie o smutkach chciałem pisać tylko o nowej grze, jest inspirowana Hirołsami i w sumie wtórna ale na razie podoba mi się albowiem uwielbiam strategie turowe, pewnie dlatego, że jak próbowałem strzelanek to nie potrafiłem przejść pierwszego wroga ;-(

2 komentarze:

  1. ... a potem się wyprowadzą i trzeba im będzie dołożyć się do kredytów na mieszkania, a potem powiedzą "tato- zostaniesz dziadkiem". I znowu trzeba będzie szukać większych mieszkań i ... dołożyć się do jeszcze większych kredytów... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałbym aby Twoje scenariusze się ziściły...
    po pierwsze mieć z czego dołożyć,
    po drugie i najważniejsze dożyć do tych chwil, bo ja niestety późno zostałem ojcem :-(

    OdpowiedzUsuń