poniedziałek, 24 lipca 2023

nad morzem

debilizm - w mojej pracy urlop muszę planować już w grudniu ale i tak od kilku lat rezerwuję kwatery tydzień przed wyjazdem, głupota!

kołchoz - przez to mamy ostatni pokój w dużym ośrodku i jest znośnie ale ciasno i drogo i zazdroszczę ludziom, którzy wynajęli sobie domek.

pogoda - jak to bywa nad Bałtykiem jest dynamiczna, w całej Polsce upały a tu 20 stopni i przelotne opady, pierwszy dzień był straszny, bo lało jak z cebra i plażowanie w takich warunkach jest ciężkie, dziś  było lepiej i udało się 5 godzin posiedzieć nad morzem.

wypad - nakarmiliśmy Dzieci w hotelowej knajpie i zostawiliśmy je z komputerami a sami z Małżonką poszliśmy na spacer, kolację i wieczorną plażę, uwielbiam moje Bajtle ale fajnie od nich odpocząć i zjeść posiłek w spokoju ;-)

wesoło - młodszy Syn lubi gadać ale chyba mu się pogorszyło, bo dosłownie buzia mu się nie zamyka więc czujemy się jakbyśmy mieli włączone non-stop radio maruda.

forsa - muszę się opanować z wydawaniem pieniędzy, bo wyszedłem rano z Chłopcami po bułki a wydałem ponad 100 złotych na głupoty.

plaża - nie podoba mi się zejście do morze w Dębkach, bo jest płytko, dla dzieci to dobre ale dla mnie trochę nuda pod względem pływania i pozostały mi zabawy w wodzie z Chłopcami. które są oczywiście fajne, fajne też jest tutejsza miejscówka z ujściem rzeki do morza.



2 komentarze:

  1. Kiedyś, gdy Dębki były jeszcze małe i mieszkało tu tylko kilkunastu stałych mieszkańców, kawałek za Piaśnicą była plaża nudystów.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłem na takiej plaży a szkoda, bo ciekaw jestem czy internety mają racje, że to zwykle banda napalonych facetów okupuje plaże naturystów?

    OdpowiedzUsuń