piątek, 7 października 2022

podróże

przyjechaliśmy dziś na działkę ale ja już nie lubię kierować autem, zaostrzyli przepisy, że zacząłem się bać mandatów ale duża część kierowców przesadza w drugą stronę, wloką się na "krajówkach" 60-70 na godzinę aby w terenie zabudowanym zwalniać do 30 - nie da się normalnie jeździć! i aby być dobrze zrozumianym wyjaśnię, że jestem wielkim przeciwnikiem piratów drogowych ale z drugiej strony Polska to kraj absurdów drogowych, ograniczenia 70 km/h na dwujezdniowej ekspresówce, teren zabudowany gdy stoi jedna chałupa kilkaset metrów od drogi itp itd...

ps: gdzie ja teraz porajduje w rękawiczkach od Małżonki?


ps2: zapomniałem napisać o korkach, korki w aglomeracji warszawskiej to fucking nightmare!

ps3: mój ulubiony mem odnośnie podróżowania ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz