środa, 25 maja 2022

denna szkoła

nie lubię tego ale przyzwyczaiłem się, że szkoła jest zamknięta w ferie, długie weekendy, przerwy świąteczne, dzień nauczyciela ale fakt, że szkoła jest zamknięta przez trzy dni (szczególnie dla najmłodszych klas) na egzaminy 8 klas strasznie mnie irytuje... choć to i tak pikuś przy wielkim problemie naszej klasy:

otóż wychowawczyni starszakowej klasy złamała na początku semestru rękę, tak feralnie, że będzie rekonstrukcja kości więc cały czas są zastępstwa na lekcjach i dzieci nic na nich nie robią, w sumie mnie to nie dziwi, bo pamiętam moją szkołę, że zastępstwa to był dla uczniów luz blues... ale PROBLEM polega na tym, że dzieci we wrześniu idą do 4 klasy, która jest trudna a nasza klasa jest do tego mega trudna psychologicznie, bo tam prawie codziennie dochodzi do sytuacji przemocowych, więc ja - kochający tata jestem przerażony co to będzie dalej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz