wtorek, 23 kwietnia 2024

szkolne zmartwienia

mój Starszak przez 4,5 roku był wzorowym uczniem więc obecny semestr gdy wpada trója za tróją bardzo mnie niepokoi, nie wymagam aby Mikołaj był orłem, bo sam nim nie byłem ale to dopiero 5 klasa i jak teraz jedziemy na ocenach dostatecznych to co będzie dalej? najgorsze jest to, że uczyłem się z Synem historii, geografii, biologii i ocena dobra jest naszym sufitem więc obarczyłbym siebie za nieudolność ale od kilku miesięcy Miko bierze korepetycje z matematyki i z ostatniego sprawdzianu z tego przedmiotu też wpadła trója :-(
mam dobry kontakt z Synem więc na 99% nie dręczą go problemy z rówieśnikami, raczej obwiniam jego powolność ale przecież chodziłem z nim do psychologa i mieścił się w normie trzy lata temu, pogorszyło się? iść znowu? zakazać całkiem komputera, którego trochę podejrzewam za taki stan rzeczy? może uczyć się z nim codziennie? - to byłby jakiś pomysł tylko nie wiem skąd wziąć na to czas i siłę? martwię się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz