piątek, 23 lutego 2024

rolnicy//Legia

  • przyjechaliśmy dziś na wieś i denerwowałem się czy nie spotkamy jakiejś blokady wieśniaków na drodze, rolnicy to najbardziej chujowa grupa społeczna w Polsce, dostają kasę z UE, nie płacą prawdziwych podatków, mają wielkie domy i po 5 samochodów ale ciągle im się coś nie podoba a mnie co rano trafia szlag gdy słyszę w radiu newsy o blokowaniu autostrad, lotnisk - moim zdaniem to stwarzanie zagrożenia w ruchu lądowym i oddziałami zomo powinno się tę hołotę rozpędzać!
  • wczorajszy mecz był chyba najgorszym meczem jaki widziałem przy Łazienkowskiej 3, sromotnie i wstydliwie przegraliśmy ale to jeszcze jakoś bym zniósł, to w końcu sport ale nie jestem w stanie zaakceptować dopingu na Legii, pierwszy raz na meczu był jakiś wodzirej, który zachęcał do wspierania drużyny, niestety dali nagłośnienie jakiemuś debilowi i co chwila skandował hasła w stylu "jazda z kurwami" itp itd, wiem że stadion to nie filharmonia ale do jasnej cholery na tym meczu było ponad 8 tysięcy dzieci, bo mali kibice zajęli zamkniętą trybunę więc myślałem, że się zrzygam jak słyszałem te bluzgi i długo na Legię nie pójdę, choć oprawa zacna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz