czwartek, 24 czerwca 2021

Euro'20

faza grupowa

była interesująca a ja oglądałem większośc meczy, było kilka szybkich spotkań a najlepsze to mecz Niemcy - Portugalia,

Niemcy

urodziłem się w Warszawie i przez Powstanie'44 jestem wychowany w duchu patriotyzmu oraz tego, że barbarzyństwo Niemców nie zostanie nigdy zapomniane, tak też wychowuje Synów ale ta zawiść Polaków do zachodniego sąsiada jest dla mnie żenująca, kurde mamy XXI wiek a Niemcy ciągną tą całą Unię Europejską a do tego pięknie się tam wszyscy zachowali - piłkarze, kibice, politycy władze, że wsparli ruch LGTB w czasie meczu z Węgrami, u których panuje dyktatura, podobno jeszcze gorsza niż u nas, 

UPC

okazało się, że sygnał w tej kablówce jest opóźniony w porównaniu do Canal+ o dobre 2-3 sekundy co było szalenie wkurwiające podczas rozmów telefonicznych z kolegą gdy grała Polska, bo on wcześniej wiedział co się stało,

Polska

odpadliśmy z turnieju po beznadziejnej grze w obronie, bramki jakie traciliśmy to straszne szmaty a polscy piłkarze doprowadzili do tego, że kibic jest zadowolony jak Polacy przegrają ale gryzą trawę i walczą a to akurat powinien być ich psi obowiązek..! ale teraz będzie można odpocząć od kadry kilka lat, bo jestem pewien, że nie zakwalifikujemy się do następnego Mundialu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz