środa, 11 marca 2020

pisze się historia

... a przynajmniej mam taką nadzieję, że coronavirus przejdzie do historii i będę opowiadał wnukom, że przeżyłem wojnę (1981) i pandemię... ale wcale nie jestem dobrej myśli, szczególnie w nocy gdy się obudzę i myślę co się dalej może stać i martwię się, że załamią się struktury państwa wobec panującej epidemii...
a poza tym muszę tu wyrzucić emocje:
- Włosi to głupie chuje, że zlekceważyli nowy wirus choć mieli informacje z Chin jaka to zjadliwa choroba!
- TVN 24 - jest w porządku, bo skupia się na merytorycznych aspektach sytuacji i nie krytykuje władzy,
- rząd - nie lubię pisiurów ale w takiej sytuacji wiem, że robią co mogą,
- służba zdrowia - leczę się na serce i mam dzieci więc wiem jak działa zwykle i po prostu nie wyobrażam sobie co się tam będzie działo lub już dzieje..?
- służba zdrowia - moja Mama pracowała całe życie w szpitalach i wiem jaka to jest ciężka praca więc składam niewyobrażalny SZACUN dla tych co pozostaną na posterunku!
- elektrownia - a jak ktoś tam zachoruje to co zrobią? wyłączą prąd?
- kościół - arcykapłan polskich katolików nawołuje księży do zwiększenia ilości mszy i mam w dupie jakie miał intencje, bo to chore aby mówić takie rzeczy... powinien zamknąć kościoły i prosić seniorów o pozostanie w domu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz